Blog
Pomysły na marketing dla działań Business-to-Business
Istnieją pewne idee marketingu business-to-business (B2B), które mogą pomóc zwiększyć liczbę klientów i przychodów dość szybko bez zwiększania budżetu. Oto niektóre z naszych ulubionych pomysłów tego typu:
•
Plan: Trzeba mieć jasną strategię przed rozpoczęciem działań marketingowych. Należy ustalić ramy czasowe, a także określony budżet z podziałem na dane czynności.
•
Treść, treść, treść: Klienci biznesowi często szukają szczegółowych i konkretnych informacji, więc warto skoncentrować się na treści materiałów marketingowych dla pewności, że to co chcemy przekazać, jest klarowne.
•
Moc blogów: Twój blog jest doskonałą platformą do zaoferowania dodatkowych treści dla obecnych i potencjalnych klientów, tak jak robimy to tutaj.
•
LinkedIn: Wiele firm przyciąga klientów poprzez ich stronę na platformie LinkedIn udowadniając, że LinkedIn ma znaczenie tylko w branży HR.
•
SEO: Większość osób klika w "organiczne" wyniki wyszukiwania w Google i za każdym razem takie kliknięcie nic nas nie kosztuje. Jeśli mądrze zainwestujemy w optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), to organiczny ruch wyszukiwania może stać się głównym źródłem nowych odsłon i będzie także tym najbardziej opłacalnym.
•
Poprowadź klientów przez proces zakupowy: Wiele zainteresowanych klientów nie jest gotowych do natychmiastowego dokonania zakupu i potrzebują łagodnego oraz konsekwentnego przewodnika, by sfinalizować ten proces. Pamiętaj, aby pozostawać w stałym kontakcie z zainteresowanymi, gdyż jest ich znacznie łatwiej przekształcić w stałych klientów aniżeli tych, którzy odwiedzając nas po raz pierwszy.
•
Analizuj, mierz i badaj: Analizy powinny być kluczowym narzędziem dla każdej operacji w business-to-business. Każda tego typu czynność musi być śledzona, mierzona, badana, testowana i analizowana , dzięki czemu ich działanie może być stale ulepszane poprzez lepsze zrozumienie rynku docelowego.
•
Gadżety reklamowe: Potencjalni klienci są bardziej skłonni do wyboru firmy po otrzymaniu produktu reklamowego. Proponujemy skorzystać z
przenośnej pamięci USB model Light - jest to fantastyczny gadżet, do którego osoby obdarowane często się przywiązują.
Pamiętaj, to nie jest ostateczna strategia marketingu B2B, ale powyższa lista pomoże ustawić odpowiednie działania na właściwą drogę.
Aby dotrzeć do potencjalnych i obecnych klientów ze spersjonalizowanymi pamięci USB, wypełnij
nasz szybki formularz, a jeden z naszych dedykowanych konsultantów skontaktuję się z Państwem, w celu omówienia Państwa indywidualnych potrzeb.