Blog
Jak znaleźć odpowiedni produkt promocyjny dla Twojej firmy
Zastanawiasz się, który produkt promocyjny jest odpowiedni dla Twojego biznesu? Jesteś w dobrym miejscu. Produkty promocyjne oferują Twojej firmie opłacalny sposób promocji marki, zwiększenia świadomości i budowania lojalności klientów. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego produktu promocyjnego dla Twojej firmy. Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji, zajmiemy się kluczowymi krokami, jakie Twoja firma musi podjąć, poszukując odpowiedniego produktu promocyjnego.
Skoncentruj się na znakowaniu
Pamiętaj o wielkości powierzchni brandingowej na Twoich produktach promocyjnych. Jest to główny obszar, w którym możesz zaprezentować swoje
logo i dane kontaktowe. Im większe/czytelniejsze logo tym łatwiej zostanie dostrzeżone.
Pomyśl o użytecznym produkcie promocyjnym
Jeśli chcesz, aby Twój produkt był zapamiętany, upewnij się, że Twoi klienci mają dla niego praktyczne zastosowanie. Pomyśl o branży, w której działasz i jakie produkty byłyby przydatne dla Twoich klientów, np. jeśli jesteś firmą fitness,
słuchawki bezprzewodowe Bluetooth® byłyby idealnym rozwiązaniem.
Pomyśl o zestawie upominkowym
Twoi klienci nie zawsze wiedzą, jakie produkty promocyjne lubią. Dlatego właśnie oferowanie zestawu upominkowego pozwala na zaprezentowanie szerokiej gamy produktów promocyjnych, które pomogą przyciągnąć uwagę Twoich klientów.
Kolory marki
Podczas gdy większość produktów promocyjnych jest dość podobna, jednym ze sposobów, w jaki Twoja firma zawsze może się wyróżnić, jest oznaczanie produktu kolorami firmowymi. W ten sposób możesz zwiększyć świadomość zarówno w zakresie logo, jak i kolorów marki.
Dopasowanie kolorów Pantone® zagwarantuje idealne odwzorowanie kolorów Twojej marki.