Blog
Najlepsze rozwiązania w zakresie zaangażowania klientów w 2019 r.
W 2019 roku, który właśnie się rozpoczął warto zastanowić się, co Twoja firma może zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać zaangażowanie klientów. Poniżej przedstawiamy kilka noworocznych postanowień na nadchodzący rok!
1. Zaangażuj swoich pracowników
To proste - szczęśliwi pracownicy sprawiają, że klienci są zadowoleni. Zaangażowani pracownicy o wiele łatwiej nawiążą lepsze relacje z potencjalnymi Klientami. Aby przyjąć kulturę bardziej skoncentrowaną na pracownikach, spróbuj inicjatyw, w ramach których pracownicy mogą regularnie przekazywać informacje zwrotne na temat procesów, produktów i usług w celu rozwiązania problemów zanim do nich dojdzie, proaktywnie kształtując doświadczenie klienta.
2. Nadaj priorytet obsłudze klienta
Klient powinien być głównym priorytetem w każdym przedsiębiorstwie zorientowanym na konsumenta. Wysokiej jakości produkty i wiedza na temat asortymentu Państwa produktów pozwolą na głębsze relacje i zaangażowanie z Państwa klientem, a także zaowocują ciągłym odwiedzaniem i ruchem na Państwa stronie internetowej oraz w sklepach stacjonarnych.
3. Bądź proaktywny
Proaktywna obsługa klienta to proces rozpoznawania i rozwiązywania problemów, zanim klienci staną przed nimi. Przykładem proaktywnego podejścia jest monitorowanie platform mediów społecznościowych pod kątem odpowiednich wzmianek i docieranie do tych, którzy potrzebują pomocy lub mają problemy. Myśląc zawsze o krok do przodu, można poprawić jakość obsługi klienta, eliminując problemy od razu.
4. Słuchaj swoich klientów
Najskuteczniejszym sposobem na utrzymanie zadowolenia klientów jest wysłuchanie tego, co mają do powiedzenia i podjęcie odpowiednich działań. Opinie klientów są najważniejsze, a pozytywne historie mogą być dzielone z pracownikami, klientami i na stronach internetowych, w mediach społecznościowych i nie tylko! Oferowanie dodatkowych gadżetów jest klasycznym sposobem zachęcania do przekazywania informacji zwrotnych. Wybierz prezent,
jak np. nasz Zestaw Upominkowy, który z pewnością zachęci do zwiększenia liczby feedbacku w Twojej firmie.
Trzymaj się tych postanowień i zmień rok 2019 w rok klienta, koncentrując się zarówno na zaangażowaniu klienta, jak i pracowników.
Jeśli chciałbyś zakupić którykolwiek z naszych produktów aby sprezentować go pracownikom, wypełnij nasz
formularz szybkiej wyceny a skontaktuje się wkrótce z Tobą nasz account manager.