Blog Pomysły Na Prezenty Dla Twoich Klientów

Gift ideas for clients

Badania po badaniach wykazały, że ludzie podejmują decyzje o zakupie głównie w oparciu o emocje, a nie powody zakupu.

Firmy, które pozytywnie wzbudzają emocje klientów (szczęście, radość, podniecenie, nadzieję, itp.) nagradzane są niezwykłą lojalność klientów.

Ponadto, niektórzy z tych klientów stają się najbardziej namiętny ambasadorami i pasjonatami marki.

Listy najlepszych firm, które przychodzą mi na myśl jako doskonałe przykłady firm, które celują w  emocje klientów to Apple, Zappos, Johnson & Johnson, Ritz Carlton i Disney.

Wymienione firmy są skuteczne ponieważ oferują niezwykłe produkty i usługi, które wywołują radość i "wow" klientów.


Co Możesz Zrobić Aby Rozgrzać Emocje Klientów
Niezależnie od profilu przedsiębiorstwa możesz wiele zrobić, aby wywołać pozytywne emocje Twoich klientów. Po pierwsze skup się na rzeczach, które robisz, a które wpływają na Twoich klientów. Mogą to być produkty, usługi, zasady dotyczące zwrotów, dokoracje i porządek, itp.

Zadaj sobie pytanie czy istnieją rzeczy, które można zrobić (przy minimalnym nakłdzie kosztów i czasu) w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Czasami nawet małe rzeczy, które robisz zmieniają czyjś dzień!

Jeśli chesz w pewny sposób wzbudzić pozytywne emocje wśród Twoich klientów rozważ podarowanie prezentów Twoim klientom!

Dlaczego Oferowanie Prezentów Klientów jest Najlepszym Sposobem Wyzwalania Pozytywnych Emocji
Wszyscy lubimy otrzymywać prezenty bez względu na okazje. Prezenty sprawiają, że czujemy się specjalnie i mają moc wywoływania pozytywnych emocji. Pomyśl o czasie, kiedy po raz pierwszy otworzyłeś urodzinowy lub świąteczny prezent. Czy pamiętasz emocje, które czułeś gdy  otwierałeś opakowanie? Teraz każda niespodzianka zachwyca nas jeszcze bardziej!

Oprócz zachwytu Twoich klientów  pozytywny efekt wygenerowany przez przemyślane prezenty zrobi więcej dla firmy niż jakakolwiek reklama czy działania marketingowe. Twoja firma odczuje zwiększoną liczbę powtarzających się zamówień, większą lojalność klientów  i więcej pozytywnych rekomendacji.

Tak więc ofiarowanie prezentów istniejącym i potencjalnym klientom powinno być ważnym elementem Twoich działań marketingowych
.
 
Co Należy Rozważyć Przy Wyborze Prezentów Dla Klientów
Wybierając prezenty dla klientów należy wziąść pod uwagę co następuje:

     Wybierz prezenty, którymi  wiesz, że Twoi klienci będą się cieszyć i używać. T-shirty, długopisy i kubki zdobione Twoim logo tandetne i nie robią nic, aby wywołać pozytywne emocje.
     Jakość się liczy.
     Dołącz odręcznie napisane notatki, aby przekazać Twoim klientom jak bardzo doceniasz wspólną współpracę.

Pomysły Na Prezenty Dla Twoich Klientów
Prezenty, które ucieszą Twoich klientów to m.in. kosze upominkowe, wina, bilety do kina, bony do lokalnych uzdrowisk i restauracji.

Innym doskonałym pomysłem na prezent jest pamięć USB!

Dlaczego USB Flash Drive Jest Wspaniałym Podarunkiem
branded USB flash drives for client gifts

W dzisiejszym cyfrowym świecie, dyski flash USB są popularne wśród konsumentów jako, że są one przydatne do przechowywania i udostępniania zdjęć, wideo i innych cyfrowych plików.

Dyski Flash USB dostępne są w wielu różnych stylach i pojemnościach pamięci. Dodatkowo można spersonalizować dyski USB przez nadrukowanie lub wygrawerowanie na nich logo i danych kontaktowych firmy.

Ponieważ dyski flash USB mają długą żywotność (przez 10 lat i więcej) logo marki jest podane nieustannej ekspozycji przez długi czas.

Tak więc podarowanie dostosowanych pamięci USB Twoim klientom służy nie tylko wywołaniu pozytywnych emocji, ale jest to również dobrym rozwiązaniem dla ekspozycji marki.

Proszę Podziel Się Wrażeniami
Czy Twój biznes zrobił ostatnio coś specjalnego dla Twoich klientów? Prosimy skomentuj poniżej!

 


flashbay Autor: Peter Nguyen
1 Komentarze | Zostaw swój 
Sean L | 05 Jun, 2011
Thanks for reminding me the importance of giving gifts. This reminds me of the "law of reciprocity" concept I learned in my psychology class. If you do something nice to others, they will tend to reciprocate.
*
* nie będzie pokazany
(jeśli stosowne)
Komentarze od autora zostaną do Ciebie wysłane e-mailem.
Przesłanie niniejszego formularza oznacza zgodę na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z naszą polityką prywatności.