Badania po badaniach wykazały, że ludzie podejmują decyzje o zakupie głównie w oparciu o emocje, a nie powody zakupu.
Firmy, które pozytywnie wzbudzają emocje klientów (szczęście, radość, podniecenie, nadzieję, itp.) nagradzane są niezwykłą lojalność klientów.
Ponadto, niektórzy z tych klientów stają się najbardziej namiętny ambasadorami i pasjonatami marki.
Listy najlepszych firm, które przychodzą mi na myśl jako doskonałe przykłady firm, które celują w emocje klientów to Apple, Zappos, Johnson & Johnson, Ritz Carlton i Disney.
Wymienione firmy są skuteczne ponieważ oferują niezwykłe produkty i usługi, które wywołują radość i "wow" klientów.
Co Możesz Zrobić Aby Rozgrzać Emocje Klientów
Niezależnie od profilu przedsiębiorstwa możesz wiele zrobić, aby wywołać pozytywne emocje Twoich klientów. Po pierwsze skup się na rzeczach, które robisz, a które wpływają na Twoich klientów. Mogą to być produkty, usługi, zasady dotyczące zwrotów, dokoracje i porządek, itp.
Zadaj sobie pytanie czy istnieją rzeczy, które można zrobić (przy minimalnym nakłdzie kosztów i czasu) w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Czasami nawet małe rzeczy, które robisz zmieniają czyjś dzień!
Jeśli chesz w pewny sposób wzbudzić pozytywne emocje wśród Twoich klientów rozważ podarowanie prezentów Twoim klientom!
W dzisiejszym cyfrowym świecie, dyski flash USB są popularne wśród konsumentów jako, że są one przydatne do przechowywania i udostępniania zdjęć, wideo i innych cyfrowych plików.
Dyski Flash USB dostępne są w wielu różnych stylach i pojemnościach pamięci. Dodatkowo można spersonalizować dyski USB przez nadrukowanie lub wygrawerowanie na nich logo i danych kontaktowych firmy.
Ponieważ dyski flash USB mają długą żywotność (przez 10 lat i więcej) logo marki jest podane nieustannej ekspozycji przez długi czas.
Tak więc podarowanie dostosowanych pamięci USB Twoim klientom służy nie tylko wywołaniu pozytywnych emocji, ale jest to również dobrym rozwiązaniem dla ekspozycji marki.
Proszę Podziel Się Wrażeniami
Czy Twój biznes zrobił ostatnio coś specjalnego dla Twoich klientów? Prosimy skomentuj poniżej!